Remains of households in a children's gamecalled onopopi, and the shells of incompletehouses in a housing scheme that stalled.Kwezinaledi, Lady Grey, Eastern Cape, 2006

par

David Goldblatt

Remains of households in a children's game called onopopi, and the shells of incomplete houses in a housing scheme, that stalled Kwezinaledi, Lady Grey, Eastern Cape. 5 August 2006

2006. Tirage jet d'encre pigmentaire

Collection Fondation Louis Vuitton, Paris

© David Goldblatt © Fondation Louis Vuitton / Marc Domage

Œuvres de David Goldblatt et Zanele Muholi (série « Somnyama Ngonyama »), vue d’installation, Fondation Louis Vuitton, Paris.